FAQ

Advies

Waar kan ik een trouwjurk online kopen?

The Beautiful Bride Shop biedt trouwjurken aan in verschillende soorten stijlen en maten en zijn direct leverbaar. Bestel jouw trouwjurk dus vandaag nog!

Hoe weet ik welke trouwjurk bij mij past?

We begrijpen dat het lastig is om dé trouwjurk te kiezen als er zo’n groot aanbod is. Bekijk onze trouwjurken gids om erachter te komen welke jurk het beste bij jouw lichaamsvorm past.

Kan ik de trouwjurk passen voordat ik hem bestel?

Momenteel is het helaas (nog) niet mogelijk om trouwjurken te passen op ons kantoor.

Hoe moet ik mijn trouwjurk passen?

Het is verstandig om je trouwjurk te passen met je bruidslingerie, petticoat en bruidsschoenen aan zodat je het complete resultaat ziet. We adviseren je om op een verhoging te staan wanneer je de jurk past. De jurken die wij leveren zijn vaak wat langer, zodat iedere bruid een jurk kan kopen die bij haar lengte past. Wanneer de jurk te lang is kun je deze laten innemen bij een coupeuse.

Wat draag ik onder mijn trouwjurk?

De juiste bruidslingerie is cruciaal om je trouwjurk het best tot haar recht te laten komen. Je wilt immers niet dat je ondergoed zichtbaar is of dat je vormen niet mooi geaccentueerd worden. Ook adviseren wij om een petticoat te dragen zodat je benen meer ruimte hebben om te bewegen en om meer volume in je jurk te creëren. Niet iedere soort bruidslingerie of petticoat is geschikt voor elke trouwjurk, bekijk daarom onze schema’s om erachter te komen welke bruidslingerie bij welke trouwjurk hoort en hoe je het beste een petticoat voor onder je trouwjurk kiest.

Hoe weet ik wat mijn maat is?

Wij adviseren om je maat handmatig op te meten zodat je er zeker van bent dat je de trouwjurk in de juiste maat besteld. Onze uitgebreide matentabel legt je stap voor stap uit hoe jij jezelf het beste kunt meten. Maattabel Trouwjurken Bride Now

Kan ik mijn trouwjurk op maat laten maken?

The Beautiful Bride Shop biedt kant en klare trouwjurken aan. Dit betekent dat wij geen op maat gemaakte trouwjurken aanbieden. Al onze trouwjurken hanteren een matentabel. Bovenaan deze pagina is uitgelegd hoe jij jezelf moet opmeten. Mocht de maat toch niet goed zijn, kun je hem laten vermaken. Wij verwijzen je hiervoor graag door naar Victor’s Atelier.

Wat als mijn jurk niet goed past?

Wij adviseren je om bij twijfel een grotere maat trouwjurk te bestellen omdat je deze nog kunt laten vermaken. Mocht je trouwjurk toch niet helemaal passen, kun je hem laten vermaken bij een lokale coupeuse bij jou in de buurt of Victor’s Atelier. Mocht dit geen optie zijn kun je je trouwjurk altijd nog ruilen.

Kan The Beautiful Bride Shop mijn trouwjurk vermaken?

Wij bieden zelf geen vermaak service aan maar als je je trouwjurk bij ons bestelt verwijzen we je graag door naar Victor’s Weddings Design. Victor is gespecialiseerd in het maken en vermaken van trouwjurken en kan ook jouw trouwjurk helemaal naar wens maken. De prijzen voor zijn services zijn hierboven vermeld. Victor is gevestigd op de Goudsesingel 44a in Rotterdam. Neem snel contact met hem op via 010-4771040.

Wat als mijn trouwjurk niet goed is nadat ik zij vermaakt is?

Wat vervelend dat je trouwjurk nog niet goed is na het vermaken. We adviseren om dit met je coupeuse te bespreken zodat jullie samen kunnen kijken naar een oplossing.

Kan ik mijn trouwjurk nog ruilen/retourneren?

Is de trouwjurk die je besteld hebt toch niet naar wens? Dan kun je hem uiteraard binnen 30 dagen ruilen voor een ander item of retourneren. Lees hier onze retourvoorwaarden en het retourproces.

Let op! Zodra de trouwjurk niet meer in originele staat is, is het helaas niet meer mogelijk om hem te ruilen of retourneren.

Over ons

Is The Beautiful Bride Shop een officiële dealer?

The Beautiful Bride Shop is een officiële dealer van de bruidsmerken die er te koop zijn. Onze merken zijn o.a. Poirier, Bianco Evento, Rainbow Club, Fiarucci Bridal, Pink Paradox London, Rachel Simpson, Abrazi, The Perfect Bridal Company, Lilly, Mr. Fiarucci, Lillian Rose, Achberger en Weise.

Zijn alle artikelen authentiek?

Alle artikelen die bij The Beautiful Bride Shop worden aangeboden zijn 100% authentiek.  

Bestellen

Wat is de levertijd?

Standaard verzenden wij bestellingen die op maandag tot en met vrijdag gedaan zijn voor 17.30 uur nog dezelfde dag. De bestelling wordt dan in zowel Nederland als België de volgende dag geleverd.

Voor de artikelen van Poirier, Rainbow Club, Fiarucci Bridal en Mr. Fiarucci geldt een standaard levertijd van 1 - 3 dagen.

Indien een artikel niet op voorraad is (dit is aangegeven in de webshop) dan is de levertijd tussen de 7 en 10 dagen. In de meeste gevallen kunnen wij wel iets sneller leveren.

Heb je een artikel met spoed nodig, neem dan even contact met ons op via 010 313 2727 (vanuit Nederland) of 03 8087377 (vanuit België).

 

Hoeveel Bruidsschoenen kan ik bestellen?

Wij hanteren een maximale schoenenbestelling van 6 paar bruidsschoenen per bestelling of klant. Uiteraard is het wel mogelijk om bijvoorbeeld 6 paar schoenen te bestellen en daarbij nog andere accessoires, zoals een tiara of bruidslingerie.

Vaak zijn onze bruidsschoenen van kwetsbare materialen gemaakt, zoals satijn en fijn leer. De bruidsschoenen kunnen daardoor snel gebruikerssporen vertonen. Wij willen al onze klanten nieuwe en mooie producten aanbieden, daarom zijn wij genoodzaakt een maximum in te stellen van 6 paar te bestellen bruidsschoenen per bestelling of klant.

Wij behouden het recht om te grote bestellingen niet te accepteren of te verwerken. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Pas de bruidsschoenen op een zachte ondergrond, zodat de schoenen niet beschadigen of gebruikerssporen gaan vertonen.

LET OP! De bruidsschoenen van satijn zijn erg kwetsbaar en kunnen niet tegen vocht. Zodra de schoenen vochtig worden, raken ze snel beschadigd.

Wanneer de geretourneerde producten vies of beschadigd zijn, dan kunnen wij deze artikelen helaas niet accepteren. De artikelen worden naar u teruggezonden en de gemaakte kosten brengen wij bij u in rekening.

Hoeveel Bruidslingerie kan ik bestellen?

Bij The Beautiful Bride Shop kan er gekozen worden uit een ruim assortiment van bruidslingerie. Op de bruidslingerie geldt er een maximum van 4 stuks per bestelling of klant, per productcategorie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om 4 bh’s bestellen in combinatie met 4 slips.

Vanuit hygiënisch oogpunt worden alle slips geseald en kunnen niet worden gepast. Het verbreken van dit zegel verplicht de klant tot het behouden van het product. Dit geldt ook voor de kousen van Poirier.

In het geval dat een product geretourneerd wordt zonder verzegeling of met een verbroken verzegeling, kunnen wij deze retour helaas niet accepteren.

Hoeveel Bruidssieraden kan ik online bestellen?

Voor het bestellen van bruidssieraden hanteren wij een maximum van 6 stuks per bestelling of klant. Het maximum van 6 stuks geldt per productcategorie. Zo kan er bijvoorbeeld gekozen worden voor 6 tiara’s en 6 bruidssieraden sets.

Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper in The Beautiful Bride Shop

Is een artikel dat je hebt besteld nu in onze webshop goedkoper? Dan willen we je graag vragen eerst het volgende na te gaan:

  • Is je bestelling al meer dan 7 dagen geleden geleverd?
  • Is de aanbieding enkel geldig op een andere maat, kleur of type?
  • Heb je de aanbieding gevonden op The Beautiful Bride Shop webshop van een ander land?

Indien één van bovenstaande punten van toepassing is, is het helaas niet mogelijk om de korting voor je te verrekenen. Zijn geen van bovenstaande punten van toepassing? Neem dan alsjeblieft contact met ons op via service@beautifulbrideshop.com. We kijken graag of we de korting voor je kunnen verrekenen!

Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper in een andere webshop

Is een artikel dat je hebt besteld nu goedkoper bij een concurrent van The Beautiful Bride Shop? Dan willen we je graag vragen eerst het volgende na te gaan:

  • Is je bestelling al meer dan 7 dagen geleden geleverd?
  • Is de aanbieding enkel geldig op een andere maat, type of kleur?
  • Heb je de aanbieding gevonden op in een webshop van een ander land?
  • Is de prijs van het artikel inclusief de verzendkosten gelijk of hoger dan de prijs die je hebt betaald?
  • Is je maat in deze webshop uitverkocht?

Indien één van bovenstaande punten van toepassing is, is het helaas niet mogelijk om de korting voor je te verrekenen. Zijn geen van bovenstaande punten van toepassing? Neem dan alsjeblieft contact met ons op via service@beautifulbrideshop.com. Geef hierbij aan op welke webshop je het artikel hebt gevonden. We kijken graag of we de korting voor je kunnen verrekenen!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.

Neem in dit geval telefonisch contact met ons op via 010 3132727 voor Nederland of 03 8087377 voor België.

Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, iDeal, Bancontact, PayPal of credit card dan kun je de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. 

Geen bevestiging ontvangen

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.

Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Wij kunnen eventueel ook handmatig de bevestiging of factuur sturen.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld.

Stuur het artikel alsjeblieft kostenloos naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.

Indien je ons belt op 010 3132727 voor Nederland of 03 8087377 voor België dan zullen we zo spoedig mogelijk het juiste artikel toezenden en een retouretiket mailen. Uiteraard kan je ons ook mailen op service@beautifulbrideshop.com.

Onze excuses voor het ongemak.

Product of maat niet beschikbaar

Het kan voorkomen dat er een bepaalde maat of een artikel niet op voorraad is. In dat geval kunnen wij je ervan op de hoogte stellen wanneer je maat weer beschikbaar is. 

Onze klantenservice informeer je graag wanneer het artikel weer leverbaar is. Je kan ons mailen via service@beautifulbrideshop.com of bellen op 010 3132727 voor Nederland en 03 8087377 voor België.

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Je kunt een kopie van je factuur voor je laatste bestellingen opvragen bij onze klantenservice via service@beautifulbrideshop.com. 

Let op! Als je je eigen btw-identificatienummer op de factuur wilt hebben, dan verzoeken we je deze in de email te zetten. Wij zullen het nummer dan toevoegen op de factuur. 

Hoe zoek ik artikelen?

Er zijn verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent. Met de zoekbalk rechtsboven op de site kun je gericht zoeken door je zoekopdracht in te typen. Vul simpelweg de gewenste term or artikelnummer in en alle relevante zoekresultaten zullen worden weergegeven. Met de zoekbalk kun je bijvoorbeeld zoeken naar "hoepelrok", "bruidsschoenen wit" of "anika". 

Een andere manier om te zoeken, is door te bladeren door de verschillende categorieën in het menu. Kies hiervoor eerst de gewenste categorie in het topmenu bovenaan de beginpagina van de website, bijvoorbeeld 'dames' of 'decoratie'. Vervolgens kun je met het menu dames of decoratie je zoekopdracht verfijnen door een specifieke categorie te kiezen, bijvoorbeeld "bruidsschoenen" of "hoepelrokken".Tenslotte kan in het submenu je pdracht nog verder verfijnen

Het kan zijn dat je behoorlijk veel zoekresultaten te zien krijgt. Je kunt het aantal resultaten verkleinen door filters toe te passen. Deze vind je boven de artikelen. Je kunt bijvoorbeeld filteren op kenmerken als merk, maat en kleur.

Vervolgens kun je de artikelen sorteren op een aantal specificaties:

  • Meest populair (de meest verkochte artikelen worden als eerste getoond)

  • Nieuw (de nieuwste artikelen worden als eerste getoond)

  • Hoogste prijs

  • Laagste prijs

  • Sale (artikelen met korting worden als eerste getoond)

Verzending

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van ons met een DPD of PostNL Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Wat is de levertijd?

The Beautiful Bride Shop levert een groot deel van artikelen uit voorraad. Hiermee zijn wij uniek in Nederland en België. Bij de artikelen kan je zien of wij het artikel op voorraad hebben of dat het besteld moet worden. Als je een artikel dat op voorraad is voor 17.30 uur besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Bij een aantal artikelen hanteren wij een levertijd van 1 tot 3 werkdagen (ma. - vr.). Indien het artikel niet op voorraad is, gaan wij uit van een levertijd van 7 tot 10 dagen. In veel gevallen kunnen wij sneller verzenden, maar wij willen je natuurlijk niet teleurstellen.

Bezorgkosten

The Beautiful Bride Shop verzendt vanaf een bestelbedrag van € 30,00 gratis naar alle bestemmingen in

-Nederland 
- België

Voor bestellingen onder de € 30,00 brengen wij € 4,95 aan verzendkosten in rekening.

Mis je een artikel bij je bestelling?

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Kan je bezorgen op een afhaalpunt?

Je kunt er voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een DPD Parcelshop. Tijdens het bestelproces kan je een afhaalpunt kiezen. Dit is mogelijk bij ‘adres’ tijdens het bestelproces.

Voor een compleet overzicht van alle DPD Parcelshops kan je terecht op de website van DPD.

Zodra je bestelling in de door jou gekozen locatie is aangekomen, ontvang je een e-mail van DPD.

Dan heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode, dan zal deze automatisch teruggestuurd worden naar The Beautiful bride Shop.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De bezorger van PostNL of DPD biedt de bestelling aan op het afleveradres.

Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

PostNL/DPD laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Ze komen de volgende dag terug
  • De bestelling ligt bij de buren
  • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.

Retour & Terugbetaling

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Via ons retourportaal kan je eenvoudig een artikel ruilen voor een andere maat. Je ontvangt dan ook een gratis retouretiket.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Je hebt recht om binnen een termijn van 60 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop jij of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

Ga naar RETOURLABEL AANMAKEN, selecteer jouw taal en start daarna het retourproces. Voor het gebruik van ons retouretiket berekenen wij slechts € 4,95 (inclusief verzekering). Uiteraard mag je het artikel ook zelf terugsturen via een bezorgdienst naar keuze of zelf terugbrengen. 

Maak voor je retourzending gebruik van het meegeleverde retourformulier. Bewaar goed je verzendbewijs tot je retourzending door ons is verwerkt. 

Voorwaarden retourneren

Artikelen kunnen gedurende 60 dagen, waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste artikel fysiek in bezit krijgt, aan ons worden geretourneerd. Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt.

Mijn artikel is defect

Indien een artikel defect of beschadigd is, dien je een claim in. Stuur dan een email naar service@beautifulbrideshop.com en geef alsjeblieft zoveel mogelijk details over het defect, zodat we je claim sneller kunnen verwerken.

Wat voor retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 60 dagen kan je artikelen retourneren waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt, je 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product. Wij betalen dan de kosten van het terugzenden en van het nieuwe artikel toezenden;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn in dit geval voor eigen rekening.

Je kunt je keuze aangeven in het retourformulier.

Terugbetaling

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

De verwerking van een retourzending kan tot aan 10 dagen duren. Zodra wij je retourzending hebben uitgepakt ontvang je een email. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens, maar uiterlijk binnen 14 dagen na dat wij de 1e email hebben gestuurd. Je kunt het bedrag dan binnen 5 werkdagen* ** terug op je bankrekening of PayPal-account verwachten. Bij betaling op rekening ontvang je van Klarna of AfterPay een nieuwe factuur.

Mijn bestelling is geannuleerd maar al wel betaald, wat nu?

Is je bestelling geannuleerd, maar is het bedrag al wel afgeschreven van je rekening? Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort naar de rekening waarmee betaald is. Het kan maximaal 5 werkdagen* duren voordat dit bedrag weer zichtbaar is op je rekening.

* Normale verwerkingstijd, uitzonderingen daargelaten.

**Bij Creditcardrekening is de terugbetaling te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.

Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Betaling

Betaalwijzen bij The Beautiful Bride Shop

iDEAL

Wanneer u gebruik maakt van internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, KNAB en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL

Vooruit betalen

Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.Indien u ervoor kiest om vooruit te betalen, ontvangt u na het sturen van uw bestelling een bevestiging per e-mail met het rekeningbedrag en onze bankgegevens. Let op: Indien u geen bevestiging heeft ontvangen wordt u geadviseerd uw spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen.

Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging- Bij ontvangst van je betaling sturen wij je direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling in de regel nog dezelfde dag versturen.

De bestelde goederen blijven tot de ontvangst van uw betaling (maximaal 9 dagen) voor u gereserveerd.

PayPal

Bij ons kunt u ook via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u na het bestellen direct doorgestuurd naar de PayPal website. PayPal is één van de veiligste, en de meest gebruikte manier om te betalen op het internet. Uw besteling is zelfs volledig verzekerd!

Creditcard

Bij ons kunt u ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren Master Card en Visa. Uw creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode.

AfterPay

AfterPay voert voor beautifulbrideshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.

Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay via de volgende link of via het telefoonnummer: 020-7230270

Bancontact

Met Bancontact/Mister Cash betaal je veilig en snel online. Kies voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jou bank geleid. Hier wordt gevraagd het bedrag te controleren en om aan te melden via de onlinebeveiligingsmodule die je van je bank hebt ontvangen.

Een aanmaning ontvangen?

Aanmaningen worden door AfterPay en Klarna automatisch verstuurd, wanneer er na de betalingstermijn van 14 dagen nog een openstaand bedrag is voor je bestelling.

Ik heb mijn bestelling al betaald

Heb je binnen de 14 dagen wel het bedrag betaald, maar ontvang je toch een aanmaning? Dan kan het zijn dat je betaling nog door AfterPay of Klarna verwerkt moet worden. Houd er rekening mee dat dit 2 tot 5 werkdagen kan duren. Om je betaling goed te kunnen verwerken is het belangrijk dat het betalingskenmerk correct wordt ingevuld.

Wanneer je factuur volledig betaald is, krijg je hiervan altijd een bevestiging per e-mail van AfterPay of Klarna. Blijft deze bevestiging ondanks betaling uit, neem dan contact op met de klantenservice van AfterPay of Klarna.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd

De verwerking van een retourzending kan tot aan 14 dagen duren. Om aanmaningen te voorkomen raden we daarom aan je retourzending altijd binnen de betalingstermijn van 14 dagen te doen. In het geval van een gedeeltelijke retourzending kun je dan ook gerust het nieuwe factuurbedrag in de retourbevestiging afwachten.

Is je retourzending al langer dan 14 dagen onderweg en ontvang je een aanmaning? Neem dan contact met onze klantenservice op s op.

Bankgegevens The Beautiful Bride Shop

Heb je gekozen voor vooruitbetaling dan kan je het factuurbedrag naar onderstaande IBAN overschrijven

IBAN: NL06 INGB 0003 3852 12
BIC:INGBNL2A
Bank: ING Bank

Geef s.v.p. bij elke betaling alleen je bestelnummer als omschrijving aan. 

 

Let op!:

  • Zorg ervoor dat je al je bestellingen los van elkaar betaalt, zodat wij je betalingen goed kunnen verwerken. 
  • Indien je hebt gekozen voor achterafbetaling via Klarna of AfterPay dan kan je openstaande bedrag rechtstreeks naar resp. Klarna of AfterPay overschrijven.

Klarna

Hoe gebruik ik Klarna?

  1. Om te beginnen heb je de Klarna-app nodig, deze kun je downloaden uit de App-store of de Google Play-store. Wil je geen Klarna-app, dan kun je ook inloggen op de Klarna-website met je e-mailadres. Je dient je gegevens in te voeren en een account aan te maken. Je kunt hier ook direct je rekening of creditcard toevoegen zodat betalen nog gemakkelijker wordt.
    Om snel en veilig te betalen is het van belang dat je je bankrekening koppelt.
  2. Ga naar: ‘Mijn Klarna’.
  3. Klik op betaalmogelijkheden.
  4. Voer je bankgegevens in en voltooi alle stappen om je bankrekening te koppelen.
  5. Wanneer je bij ons wil bestellen en je wil betalen met Klarna, klik je tijdens het afrekenen op ‘Achteraf betalen’ met het Klarna-logo ervoor. Volg de instructies op het scherm om je aankoop te voltooien.

Wanneer moet ik mijn rekening betalen?

Log in op de app van Klarna om te zien wat de uiterste betaaldatum is of log in op de Klarna-website. Klarna maakt pas een factuur aan als jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

  1. Ga naar ‘Mijn Klarna’.
  2. Tik op bestellingen en selecteer de bestelling waar het om gaat. Je krijgt nu direct de betalingsinformatie te zien.
    • Je betaalt zonder rente of extra kosten tot en met 30 dagen op rekening.

Hoe betaal ik mijn rekening?

  1. Om te betalen open je de Klarna app en ga je naar ‘Mijn Klarna’ of log in op de Klarna-website.
  2. Tik nu op betalingen en ga naar de factuur/bestelling die je wil betalen.
    • Hier zie je ook direct binnen hoeveel dagen je dient te betalen.
  3. Tik op betaal en volg de instructies. Je kunt hier ook betalen met iDeal.

    Goed om te weten: Er is geen factuur met gespecificeerde btw beschikbaar.

Ik kan mijn factuur/bestelling niet vinden

Als je je factuur niet kunt vinden zijn er meerdere mogelijkheden.

  1. Controleer of je in de Klarna-app bent ingelogd met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
    1. Controleer nu of je een bevestigingsmail van de webshop hebt ontvangen. Kijk ook in de spam-folder! Als je de bevestigingsmail hebt ontvangen kun je op Klarna inloggen met het e-mailadres waarmee je de bestelling bij de webshop hebt geplaatst.
    2. Heb je geen bevestigingsmail van de webshop ontvangen? Neem dan eerst contact op met ons.
  2. Heb je wel een bevestigingsmail gekregen maar lukt het inloggen met het gebruikte mailadres niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna om het e-mailadres dat gekoppeld is aan je bestelling te wijzigen.
  3. Zijn er nog steeds problemen? Neem contact op met de klantenservice van Klarna.

Er wordt geadviseerd om altijd hetzelfde e-mailadres te gebruiken als je shopt met Klarna.

Goed om te weten: Als je je hebt aangemeld met je Apple ID met een verborgen e-mailadres en hiermee een bestelling plaatst, zie je je bestelling niet in de app, omdat deze aan een willekeurig e-mailadres is gekoppeld. Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna om het e-mailadres te wijzigen dat aan de bestelling is gekoppeld.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar mijn betaaltermijn is bijna verstreken, moet ik nu betalen?

  1. Ik heb nog geen enkel item van mijn bestelling ontgaven;
    • In dit geval hoef je pas de factuur te betalen als je je volledige bestelling hebt ontvangen.
    • Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, maar de betaaltermijn is bijna verstreken, dan kun je het beste de volgende dingen doen:
  2. Volg je levering:
    Gebruik het trackingnummer dat je van ons hebt gekregen om de status van je levering en de geschatte leverdatum te bekijken.
    • Ik heb geen trackingnummer gekregen: Neem rechtstreeks contact met ons op. Wij kunnen je helpen om na te gaan waar je levering is. Laat Klarna weten dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen bij ‘rapporteer een probleem’.
    • Mijn bestelling is vertraagd: Wordt het niet duidelijk uit het trackingnummer wanneer je bestelling geleverd wordt? Neem contact op met ons. Wij kunnen je helpen om na te gaan waar je levering blijft. Laat Klarna weten dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen bij ‘rapporteer een probleem’.
    • Mijn bestelling is kwijt: Blijkt het dat je bestelling is kwijtgeraakt? Rapporteer het probleem bij Klarna. Je factuur wordt tijdelijk stopgezet.
  3. Hoe laat ik aan Klarna weten dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb?
    Ga naar Mijn Klarna en selecteer de bestelling/factuur die je nog niet ontvangen hebt. Selecteer hierna ‘rapporteer een probleem’ en geef aan dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Je factuur wordt nu tijdelijk gepauzeerd in Klarna. Als wij de factuur aanpassen zul je de factuur opnieuw ontvangen. Houd je e-mail en notificaties goed in de gaten.
  4. Het lukt nog steeds niet om mijn factuur te pauzeren
    Lukt het nog steeds niet om de factuur/bestelling te pauzeren in Klarna? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

Let op! Als je niets doet weet Klarna niet dat jij de zending niet hebt ontvangen. Het is dus van belang om vertraging van de levering te melden. Volg ook de onderstaande stappen als je maar een gedeelte van je bestelling hebt ontvangen.

Ik heb een gedeelte van mijn bestelling ontvangen;
Als je een gedeelte van je bestelling hebt ontvangen dien je de factuur wel te betalen. Bij een deellevering splitsen wij de factuur in Klarna op in twee delen. Het deel van de bestelling wat je wel ontvangen hebt dien je dus wel binnen 30 dagen te betalen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Het kan voorkomen dat iets niet past of toch niet helemaal naar je zin is. Natuurlijk kun je je gehele bestelling, of een deel hiervan, terugsturen.
Goed om te weten; Het is belangrijk dat je wel je retourzending hebt aangemeld. Anders weet Klarna niet dat jij iets retour hebt gestuurd en kunnen er eventuele herinneringskosten in rekening worden gebracht.

 Let op! Als je een gedeelte terugstuurt, is het ook belangrijk om onderstaande stappen te volgen.

  1. Volg de instructies voor retour zenden op onze website.
  2. Informeer Klarna dat je iets hebt teruggestuurd. Dan wordt je betaling gepauzeerd totdat je retour verwerkt is. Dit doe je door in ‘Mijn Klarna’ naar bestellingen te gaan en de desbetreffende bestelling te selecteren. Klik hierna op ‘retour melden’ en meldt Klarna wat je retour hebt gestuurd.
  3. Bewaar de trackinginformatie van je retourzending. Dit is handig als bewijs van je retourzending. Heb je je retourzending via ons portaal aangemeld en ben je je trackingcode kwijt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen je in veel gevallen voorzien van het nummer.
  4. Kijk regelmatig in ‘Mijn Klarna’ voor updates rondom je retour. Zodra de retour verwerkt is door The Beautiful Bride Shop past Klarna de factuur aan en krijg je een nieuwe

Ik wil iets ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Volg de instructies voor ruilingen op onze website.
  2. Klik in ‘Mijn Klarna’ niet op retour, omdat je betaling dan gepauzeerd wordt en wij de ruiling niet kunnen verwerken.
  3. Je dient de factuur voor het geruilde item gewoon volgens de termijn van Klarna te betalen.

Let op! Als je een item ruilt kunnen wij geen nieuwe factuur voor je aanmaken. Betaal de oorspronkelijke factuur op tijd en voorkom herinneringskosten. Mocht je het (geruilde) item uiteindelijk toch nog terug willen sturen? Dan krijg je uiteraard het geld teruggestort op je rekening.

 

Ik heb een gedeelte of de gehele bestelling teruggestuurd, moet ik nu betalen?

Nee, je hoeft pas te betalen als een eventuele retourzending is verwerkt. Als je alles hebt teruggestuurd vervalt het bestelde bedrag. Wanneer je een gedeelte van je bestelling hebt teruggestuurd ontvang je een nieuwe aangepaste factuur.

Let op! Het is belangrijk dat je wel je retourzending hebt aangemeld, anders weet Klarna niet dat jij iets retour hebt gestuurd en kunnen er eventuele herinneringskosten in rekening worden gebracht.

Hoelang duurt het voordat ik de terugbetaling heb ontvangen?

Zodra wij de retourzending hebben verwerkt geven wij dit direct door aan Klarna. Wij verwerken de retourzending binnen 14 dagen.

  1. Ik heb recht op een volledige terugbetaling
    Als je alles hebt geretourneerd zullen wij de factuur binnen 14 dagen aanpassen. Klarna zal de factuur annuleren en eventuele al betaalde bedragen terugstorten op de rekening waarmee je betaald hebt. Je kunt dit geld doorgaans binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten.
  2. Ik heb recht op een gedeeltelijke terugbetaling
    Binnen 14 dagen zullen wij de retourzending verwerken. Als de gedeeltelijke terugbetaling meer is dan het openstaande bedrag op de factuur, zal Klarna het te veel betaalde bedrag terugstorten op de rekening waarmee je betaald hebt. Als de gedeeltelijke terugbetaling minder is dan het bedrag op de factuur zal Klarna het bedrag op de factuur aanpassen. Je zult een bijgewerkte factuur van Klarna ontvangen met het bedrag dat je nog dient te betalen.

  3. Ik heb nog niets betaald maar wel een gedeelte van mijn bestelling teruggestuurd
    Als je nog niets betaald hebt maar wel een gedeelte van je bestelling hebt geretourneerd krijg je een nieuwe factuur te zien in Klarna. Deze factuur dien je binnen de aangegeven termijn te voldoen.

  4. Ik heb mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen
    Als het langer dan een week duurt sinds wij je retourzending hebben verwerkt (contacteer ons als je hier vragen over hebt) en je het geld nog steeds niet op je rekening hebt, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat je vraag er niet tussen? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice of met de klantenservice van Klarna.

Maattabellen

Maattabel Bruidsschoenen

Maat en meet instructies 

Schuhgrößen DamenGemeten vanaf je langste teen tot de hiel

Maten en afmetingen kunnen variëren per fabrikant, merk en vorm.

Maattabel bruidsschoenen

Maattabel bruidsschoenen

Maattabel Bruidslingerie - Poirier

De lingeriemaat meten

Om de juiste lingeriemaat te bepalen zijn twee omtrekmaten nodig: de omtrek onder de buste en de omtrek over de buste. Met behulp van de tabel kan vervolgens de juiste lingeriemaat worden bepaald.

  • Stap 1: meet de omtrek onder de buste (onderbustewijdte) en bepaal de omtrekmaat
  • Stap 2: meet de omtrek over de buste (bovenwijdte) en bepaal de cupmaat

Cupmaat is te groot

Controleer eerst of het torselet aan de achterkant goed omlaag getrokken is zodat de cups aan de voorzijde mooi aansluiten. De cup moet de (onderkant van de) buste passend omsluiten. Als er vouwen in de cups zijn of als de borsten te diep in de cups vallen is de cup te groot. Gebruik dan push-up cups of een kleinere cupmaat met dezelfde onderbustewijdte.

Cupmaat is te klein

Als de beugels te ver van het lichaam staan of teveel onder de armen drukken zijn de cups te klein: gebruik een grotere cupmaat met dezelfde onderbustewijdte.

Cupmaat is goed, omtrekmaat niet

Gebruik in dit geval een andere omtrekmaat maar ook een andere cup. Als de omtrek groter/kleiner wordt, wordt de cup ook groter/kleiner! Voorbeeld: Bij 85C is de cup goed maar de omtrek te klein. Neem dan een 90B (en niet een 90C). Een 90B heeft immers dezelfde cup als een 85C, alleen de omtrek is groter.

De lingeriemaat bestaat niet

Lingerie van Poirier is leverbaar van 70A t/m 110F. Het kan echter voorkomen dat een maat nodig is buiten dit maatbereik, of dat een model niet in de benodigde maat bestaat. Mogelijke oplossingen:

  • Gebruik haak- en oogband van Poirier als tussenstuk om de (onderbuste-)omtrek te vergroten. Bijvoorbeeld: 100A = 95B + tussenstuk.
  • Bepaal een alternatieve maat. Bijvoorbeeld: gebruik voor 80G een 85F.
  • Gebruik push-up cups wanneer de omtrekmaat goed is, maar de cup te groot. Bijvoorbeeld: 90A = 90B + push-up cup.

Maattabel Lingerie Poirier
Poirier Größentabelle

 

Maattabel Stockings - Poirier

Maattabel stockings Poirier

Maattabel Shapewear - Poirier

Maattabel Shapewear Poirier

Maattabel Hoepelrokken / Petticoats Poirier

Maattabel Hoepelrokken Poirier

Maattabel Bolero's (excl. kunstbont) - Bianco Evento

Maattabel Bolero's (excl. kunstbont) - Bianco Evento

Bolero's van kunstbont - Bianco Evento

Bolero's van kunstbont - Bianco Evento

Maattabel Hoepelrokken - Bianco Evento

Maattabel Hoepelrokken - Bianco Evento

Maattabel trouwjurken Bianco-Evento

Maattabel Bruidsjurken Bianco Evento

Maattabel Communiejurken Bianco Evento

Maattabel Communiejurken Bianco Evento

Maattabel Bolero's Lilly

Maattabel Bolero's Lilly

Maattabel Trouwjurken Lilly

Maattabel Trouwjurken Lilly

Maattabel Lingerie Kleemeier

Maattabel Lingerie Kleemeier

Maattabel trouwjurken Kleemeier

Maattabel trouwjurken Kleemeier

Maatinformatie herenschoenen trouwen

Schuhgrößen Bräutigom Maten kunnen afwijken per leverancier, merk en schoensoortnd Form variieren

 

Maattabel trouwschoenen Mr. Fiarucci

Maatinformatie herenschoenen trouwen